Pmdb
|
|
« on: October 06, 2009, 06:29:32 PM » |
|
|
|
|
|
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
|
|
|
Dual
|
|
« Reply #1 on: October 06, 2009, 06:33:57 PM » |
|
R 49.95 / kg is bietjie styf vir die mark waarvoor hulle skiet
|
|
|
|
|
|
|
JC
|
|
« Reply #2 on: October 06, 2009, 07:44:15 PM » |
|
Ek dink nie dit gaan werk nie.
|
|
|
|
|
|
|
Fourie
Moderator
Town Crier
Die Aapmens ......
|
|
« Reply #3 on: October 06, 2009, 07:53:51 PM » |
|
Seker 'n Kaapse uitvinding. Hulle kennie va papenworsie
|
|
|
|
Ek is bly ek is nie 'n Stormer ondersteuner nie
|
|
|
Kola
|
|
« Reply #4 on: October 06, 2009, 07:55:42 PM » |
|
Dit lyk so bietjie
|
|
|
|
One problem with gazing too frequently into the past ..... is that we may turn around to find the future has run out on us....
|
|
|
|
|
« Reply #5 on: October 06, 2009, 08:03:08 PM » |
|
Dit lyk bietjie na 'n kondoom..
|
|
|
|
|
|
|
stompie
|
|
« Reply #6 on: October 06, 2009, 08:06:12 PM » |
|
Wag nou mense dit kan werk.......so haastige bosbraaitjie.....all in one mum!!!!! Selfs die Kapenaars kan probeer....veral die manne met die bikes....pak net jou papenwors in die rugsak en daar gaat julle..... Groetnis Stompie
|
|
|
|
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #7 on: October 06, 2009, 08:36:19 PM » |
|
Lyk vir my ook soos Kaapse pap
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Natuurkind
|
|
« Reply #8 on: October 06, 2009, 08:37:25 PM » |
|
Kyk ne, pap en wors is lekker, maar o genade, daardie pakkie lyk nie vir my so wel nie. Kan hul nie maar die pap in balletjies gerol het nie. Seker dit sou beter gelyk het.
|
|
|
|
Life is short! Break the rules! Forgive quickly! Kiss slowly! Love truly, laugh uncontrollably And never regret anything That made you smile!
|
|
|
Dual
|
|
« Reply #9 on: October 06, 2009, 09:01:43 PM » |
|
Ons ken kaapsepap as braaibroodjies met uie en tamaties - ken julle dit ook so?
|
|
|
|
|
|
|
Rooibok
|
|
« Reply #10 on: October 06, 2009, 10:46:06 PM » |
|
Nee ... As ek kaap toe gaan maak ons pap. Ons ken kaapsepap as braaibroodjies met uie en tamaties - ken julle dit ook so?
|
|
|
|
Ek gee oor. WP is die Beste!
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #11 on: October 07, 2009, 06:24:23 AM » |
|
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Fourie
Moderator
Town Crier
Die Aapmens ......
|
|
« Reply #12 on: October 07, 2009, 07:06:10 AM » |
|
Ons maak pap hier in lapkopland ook.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #13 on: October 07, 2009, 07:24:39 AM » |
|
Nee ... As ek kaap toe gaan maak ons pap. Ek glo weer as mens erens gaan kuier doen/eet mens wat die mense wat daar bly doen. Het elke aand pap ge-eet nou op vakansie. Eet juis nou ook pap
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
Fourie
Moderator
Town Crier
Die Aapmens ......
|
|
« Reply #14 on: October 07, 2009, 07:37:59 AM » |
|
Nee ... As ek kaap toe gaan maak ons pap. Ek glo weer as mens erens gaan kuier doen/eet mens wat die mense wat daar bly doen. Het elke aand pap ge-eet nou op vakansie. Eet juis nou ook pap Wil jy graag hier in die land kom eet? Dit sal die vinnigste wees wat jy die statement terugtrek.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #15 on: October 07, 2009, 07:41:29 AM » |
|
Nee man dis mos anders. Jy het mos nie daar gaan kuier nie
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
Fourie
Moderator
Town Crier
Die Aapmens ......
|
|
« Reply #16 on: October 07, 2009, 07:45:50 AM » |
|
Nee man dis mos anders. Jy het mos nie daar gaan kuier nie Ek kuier deesdae in SA. Daar eet ek wat die net wat ek wil. Hier waar ek "bly" is die kos net lekker as ons dit self voorberei. Ek dink vir die eerste week net pap en wors met sheba
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #17 on: October 07, 2009, 07:49:49 AM » |
|
Wat is Sheba? Die Transvalers waar ons was weet nie. Ek het gevra of eet ons pap en sheba, toe se hulle ons eet pap ja, maar Sheba is al huis toe Ons het op drie verskillende plekke by drie verskillende groepe Transvalers ge-eet en niemand het 'n clue waarvan ek gepraat het as ek van Sheba gepraat het nie. Hulle se julle is of mal, of julle trek my siel uit.
|
|
|
|
|
|
|
Rooibok
|
|
« Reply #18 on: October 07, 2009, 08:16:33 AM » |
|
Sheba
tamatie eie beef stock late harvest swart peper
|
|
|
|
Ek gee oor. WP is die Beste!
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #19 on: October 07, 2009, 08:17:42 AM » |
|
Late Harvest??? OK. Nou weet ek julle trek my been
|
|
|
|
|
|
|
|