GRyPH
|
|
« Reply #140 on: September 19, 2011, 06:51:56 PM » |
|
almal gelog klink lekker om so paar op n dag te soek. dinge gaan maar bietjie stadig hier aan my kant met die caching. al wat oorbly hier in my omgewing is level 4 en 5 terein caches (wat ek beplan om te doen sodra die weer dit toelaat) George kort meer caches!
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #141 on: September 27, 2011, 09:00:36 AM » |
|
So vertel my nou, as ek 'n cache kry skryf ek my eie naam EN Team RLT in, of net TEAM RLT? En log ek dit op geocaching.com onder my eie naam?
|
|
|
|
A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #142 on: September 27, 2011, 12:19:08 PM » |
|
So vertel my nou, as ek 'n cache kry skryf ek my eie naam EN Team RLT in, of net TEAM RLT? En log ek dit op geocaching.com onder my eie naam? Skryf beide jou eie naam en TEAM RLT FORUM in die fisiese logsheet. Die span is n caching entiteit op sy eie en ons kan nie die cache vir die span log as die naam nie daar in is nie. Net so sal jy nie die cache vir jouself kan log as jou naam nie in die log geskryf is nie. Dan ja, om rekord /stats te hou van alles wat jy self al gevind het, log jy dit onder jou eie naam op geocaching.com. Net soos jy reeds gedoen het (ek het gou geloer na een of 2 van die caches wat jy gevind het) Dan, sodat ons dit vir die span ook kan log, skryf ook net vir ons hierso watse cache jy vir die span gevind het, (onthou die span naam moet in die fisiese logsheet geskryf wees) Dan sal ek of TR dit onder die span naam op geocaching.com log .
|
|
|
|
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #143 on: September 27, 2011, 12:21:08 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #144 on: September 27, 2011, 12:28:45 PM » |
|
gaan loer gerus op geocaching.com in die logs van die caches wat jy gevind het, ek het hulle nou vir die span ook gelog. met jou 5 finds staan die span nou al op 180finds Welkom tot die span!
|
|
|
|
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #145 on: September 27, 2011, 12:31:42 PM » |
|
TR - het jy nie dalk n foto/logo of iets soortgelyk wat ons kan gebruik as avatar vir die span op geocaching.com nie? Dalk die pawprint wat bo aan die browser se tabs verskyn?
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #146 on: September 27, 2011, 12:55:33 PM » |
|
Ok, maar ek het NIE Team RLT in die log geskryf nie
|
|
|
|
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #147 on: September 27, 2011, 01:03:30 PM » |
|
Ok, maar ek het NIE Team RLT in die log geskryf nie HAHA.. ok. dan sal ek eers gou die logs vir die span moet gaan afhaal op geocaching.com. My fout... ek sal dit gou regmaak.
|
|
« Last Edit: September 27, 2011, 01:10:10 PM by GRyPH »
|
|
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #148 on: September 27, 2011, 04:44:57 PM » |
|
het n vinnige een vandag gaan soek en gelog vir die span. RAILROAD SEAVIEW http://coord.info/GC31M2D
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #149 on: September 28, 2011, 03:21:21 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #151 on: October 03, 2011, 11:09:23 AM » |
|
Log asb Warm Welcome en What you looking at naby Upington vir die span
|
|
|
|
|
|
|
|
Smidty
|
|
« Reply #153 on: October 03, 2011, 01:15:10 PM » |
|
TR - het jy nie dalk n foto/logo of iets soortgelyk wat ons kan gebruik as avatar vir die span op geocaching.com nie? Dalk die pawprint wat bo aan die browser se tabs verskyn?
Wat van so iets
|
|
|
|
All things are difficult before they are easy
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #154 on: October 03, 2011, 03:33:28 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Smidty
|
|
« Reply #155 on: October 04, 2011, 10:03:50 AM » |
|
Sal vir jou aansoek vorm stuur
|
|
|
|
All things are difficult before they are easy
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #156 on: October 04, 2011, 12:21:03 PM » |
|
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
GRyPH
|
|
« Reply #157 on: October 04, 2011, 11:28:29 PM » |
|
nog n paar vir die dag. van die 6 wat ek gejag het, kon ek net 4 vir die span log. die ander 2 was reeds gelog. n nuwe een in Uniondale All Saints Church http://coord.info/GC34TRZDie een het ek namens die eienaar vervang . Loodsberg Pass (1781m) http://coord.info/GC22MVNBaie interesante cache. baie hartseer. Norvalspont Concentration Camp http://coord.info/GCZWQWBaie mooi uitsig op die HF Verwoe.... sorry Gariep dam. New Gariep Dam http://coord.info/GC6671Ek sal as ek weer terug is op kantoor, fotos laai van die laaste 2.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #158 on: October 05, 2011, 08:35:36 AM » |
|
Waar ry jy rond?
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #159 on: October 05, 2011, 10:46:11 AM » |
|
Log asb Tierberg by Keimoes vir die span.
|
|
|
|
|
|
|
|