Oom Foe-rie
|
|
« Reply #20 on: May 19, 2010, 09:16:40 AM » |
|
Ek het hom gaan soek op ADV rider maar lyk my nie hy is daar nie?
Jy hoef mos nie te kan aanteken op WD om die thread te lees nie? Jy kan ook nie eers as guest lees nie. Jy wat eikeboom is sal nie nie eers op my rekenaar kan kyk nie. My rekenaar kan glad nie op daai website op nie. Hel ................ maar dan het hulle jou darem diep weggebêre ............. en dit oor die waarheid
|
|
|
|
When you're in control, you're going too slow
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #21 on: May 19, 2010, 09:19:01 AM » |
|
Partykeer goed om bietjie "Cold turkey" weg te kom.
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #22 on: May 19, 2010, 09:38:56 AM » |
|
MJ is nog besig, so ek dink hy sal dit oplaai op ADVRider sodra hy klaar is.
|
|
|
|
A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #23 on: May 19, 2010, 09:39:31 AM » |
|
Jy hoef mos nie te kan aanteken op WD om die thread te lees nie? Jy kan ook nie eers as guest lees nie. Jy wat eikeboom is sal nie nie eers op my rekenaar kan kyk nie. My rekenaar kan glad nie op daai website op nie. Delete al jou cookies vir die WD site
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #24 on: May 19, 2010, 09:46:50 AM » |
|
Jy hoef mos nie te kan aanteken op WD om die thread te lees nie? Jy kan ook nie eers as guest lees nie. Jy wat eikeboom is sal nie nie eers op my rekenaar kan kyk nie. My rekenaar kan glad nie op daai website op nie. Delete al jou cookies vir die WD site Iemand het al gese ek moet my cookies delete, maar ek wil nie. Ek is op te veel sites en forums wat my usernames en goed onthou. Ek wil dit nie als af vee nie. WD is nou nie so belangrik nie.
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
eikeboom
|
|
« Reply #25 on: May 19, 2010, 07:18:05 PM » |
|
Jy kan ook nie eers as guest lees nie. Jy wat eikeboom is sal nie nie eers op my rekenaar kan kyk nie. My rekenaar kan glad nie op daai website op nie. [/quote]
My fork!
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #26 on: May 19, 2010, 08:15:53 PM » |
|
Ek is seker daar is maniere daar rondom. Maar TR moet maar eers sy cold turkey eet
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #27 on: May 19, 2010, 08:22:28 PM » |
|
Ja wat, ek is min gespin!
|
|
|
|
|
|
|
Operator
|
|
« Reply #28 on: May 19, 2010, 08:23:57 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #29 on: June 05, 2010, 07:37:01 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #30 on: June 05, 2010, 08:07:06 PM » |
|
Thanks!
|
|
|
|
|
|
|
|