Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: namibie #1  (Read 7368 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
lox
Village Elder

« on: June 29, 2009, 05:00:31 PM »

Julie 2006 Namibie toer en kamp.

Ons het op Dinsdag 27 junie die oggend vroeg vertrek. Ontbyt op Klawer by Antionette se broer geëet. Dit het daar reënerig geraak en ons het tot op Kammieskroon aan en af reën gekry. Ons het maklik deur die grens gekom sonder enige vra en deursoek.

By Noordoewer brandstof gekoop en daar die pad al langs die rivier gevat na Aussenkehr. Dis die 4 de keer dat ek nou daardie pad ry en gewoonlik is die omgewing daar swart van droogte. Groot was ons verbasing om blomme te sien wat soos namakwaland lyk, plate blomme.

die blomme stink

gepak soos 'n negosie wa

Dit reen toe ook nog so effens terwyl ons op daardie pad ry.
By aussenkehr geslaap daardie nag, kamp is pragtig met gras en mooi ablusie maar net gevoel dis te duur.

R270 vir ons 4 dardie nag betaal. Jy betaal vir kampplek, dan ingang per persoon, dan ook nog per voertuig ook. Was ‘n lieflike aand, lekker tent opgeslaan en kos gemaak en goed geslaap. Die opblaas matras slaap lekker.

ausenkher se werkershuise, hulle bou self met riet.

Woensdag oggend het ons al met Oranje river langs stroomaf gery tot waar die pad wegdraai na Rosh Phina.

kokerboomblom

mooi groen woestynlande

was wonderlik om in die woestyn die blommeprag te aanskou

ghaap is die plant se naam het ek by Alida gehoor

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Pmdb
Town Crier

« Reply #1 on: June 29, 2009, 05:55:32 PM »

Dankie AB. Ek aan daai selfde pad nou in Augustus ry. Is daar ander oornag plekke daarrond behalwe daardie kampplek?

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
lox
Village Elder

« Reply #2 on: June 29, 2009, 06:24:25 PM »

daar by ausenkher is blybaar nog paar plekke op die plase maar ek het geen inligting van hulle nie.ek het ook al gehoor van mense wat net na noordoewer geslaap het so 45km duskant ausenkher

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
lox
Village Elder

« Reply #3 on: June 29, 2009, 09:08:28 PM »

piete r
kontak vir ryslis van weg forum, hy weet van plekke om te kamp daar

TIEKIE
Full Member

« Reply #4 on: June 30, 2009, 02:28:52 PM »

mooi blomme in die woestyn ne
lox
Village Elder

« Reply #5 on: June 30, 2009, 06:46:41 PM »

mooi blomme in die woestyn ne

ja en dit was rerig 'n verrassing om te sien

ek het gedink die woestyn is een dooie stuk aarde maar ek het toe gesien dit kort net water dan lewe dit

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #6 on: July 01, 2009, 03:45:51 PM »

Jislaaik dis mooi. Ek het daai woestyn nog nooit so gesien nie. Ons plaas was op die pad tussen Rosh Pinah en Aus, so 40km suid van Aus teen die plato.

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
lox
Village Elder

« Reply #7 on: July 02, 2009, 06:57:08 PM »

klink my julle het net voor die reen padgegee

ja ek was self verbaas van hoe mooi dit lyk na reen, ken ook net kaal woestyn

Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: