Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19   Go Down
Print
Author Topic: Nonsens Praat  (Read 106690 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #180 on: May 18, 2009, 08:21:52 PM »

Nee, niks uitgesny nie, net vasgemaak en reggemaak.  Cool

Ek weet darem nie van regmaak nie? Meer verkeerd gemaak. Jy is dan nou nie in hele nie.  innocent

AKA Rowwerot
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #181 on: May 18, 2009, 08:26:14 PM »

Hie-hie Smile

Viking is "reggemaak" Big Grin

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Viking
Forum Furniture

« Reply #182 on: May 19, 2009, 11:03:51 AM »

MAAG operasie, daar is absoluut NIKS uitgesny, afgesny of minder gemaak nie.   Uhm  Gaan wel in die ses weke so 10 kg verloor wat 'n bargain is.  Head Bang  Smile

All men die but not all men live.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #183 on: May 19, 2009, 11:12:38 AM »

Is dit daai gastro-intestinal operasie?

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Viking
Forum Furniture

« Reply #184 on: May 19, 2009, 11:26:44 AM »

Nee,ek het 'n swak mantelvlies wat hulle herstel het. Moet vir ses weke 'n spesiale dieet volg van vloeistowwe en sagte kos a.g.v. die prosedure. Vandaar die gewigsverlies.

All men die but not all men live.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #185 on: May 19, 2009, 11:32:54 AM »

So ek moet net 'n operasie kry en dan is my dieet honky dory?

Kry mens sagte kos wat jy kan braai? Big Grin

Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #186 on: May 19, 2009, 11:54:04 AM »

Ja n lekker pap snoek  Smile

Ek gee oor. WP is die Beste!
Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #187 on: May 19, 2009, 11:55:06 AM »

Moet jy nou nuwe broeke koop?  Evil

Gaan wel in die ses weke so 10 kg verloor wat 'n bargain is.  Head Bang  Smile

Ek gee oor. WP is die Beste!
Fourie
Moderator
Town Crier

Die Aapmens ......

« Reply #188 on: May 19, 2009, 12:49:40 PM »

So ek moet net 'n operasie kry en dan is my dieet honky dory?

Kry mens sagte kos wat jy kan braai? Big Grin

Purity...op jou cadac  Evil

Ek is bly ek is nie 'n Stormer ondersteuner nie
R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #189 on: May 25, 2009, 01:57:48 PM »

Ek wil julle darem net virwittag dat die Avatar wat Trailrider het hom baie goed pass. Saterdag tussen Calvinia en Middelpos het hy weer besluit om jaagduiwel te speel. Dit het redelik baie gereen daar die laaste tyd en daar is baie spoel slote oor die pad. Soos julle weet is sy reaksies nie meer die beste nie( kom saam ouderdom julle weet) Hy jaag toe deur een van daai slote. Toe spring daai groot topbox van hom oop en soos die avatar wys flieg daar in klomp goed uit.
Blykbaar braai soute en boksies goeters wat ek nou nie wil oor vertel hier nie. Al wat ek kan se as julle dalk eendag daar verby ry en snaakse goed op die pad kry.  Wel julle weet wie die kalprit is!!!  innocent Big Grin

AKA Rowwerot
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #190 on: May 25, 2009, 02:24:05 PM »

En gelukkig het my goeie vriende agter my die verlore goedere toe opgetel. Roll Eyes Undecided

buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #191 on: May 25, 2009, 02:59:15 PM »

En gelukkig het my goeie vriende agter my die verlore goedere toe opgetel. Roll Eyes Undecided

Ja, toe ek by jou wil stop en jou daarvan se, klim jy op daai TA en draai die oor, toe dog ek maar jy vermis niks  innocent

A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #192 on: May 25, 2009, 03:17:57 PM »

Ja, toe ek by jou wil stop en jou daarvan se, klim jy op daai TA en draai die oor, toe dog ek maar jy vermis niks  innocent

Hmmm. Jy wil dit skelm gaan haal later. Smile

buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #193 on: May 25, 2009, 03:52:10 PM »

Hmmm. Jy wil dit skelm gaan haal later. Smile

Wie se vir jou ek het nie al nie?

Nee, eintlik wil ek net graag weer Middelpos toe vir nog 'n 1000km roundtrip in 2 dae  Smile

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #194 on: May 25, 2009, 04:13:26 PM »

Ek sal ook terug, maar volgende keer "Stealth Camp" ek daar naby die reier. Smile

buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #195 on: May 25, 2009, 04:26:16 PM »

Wat se reier?

Ek het 'n paar ander nice stealth kampplekke ook gesien. innocent

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #196 on: May 25, 2009, 04:41:47 PM »

Die jong een wat daar gesukkel het in die rivier. Daar was heelwat nice plekke. Mens kan kamp na hartelus daar.

buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #197 on: May 25, 2009, 05:01:43 PM »

Die jong een wat daar gesukkel het in die rivier. Daar was heelwat nice plekke. Mens kan kamp na hartelus daar.

Rivier?  Scratch

R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #198 on: May 26, 2009, 11:46:52 AM »

Sjoe die S14 is darem een van die dae verby. Hopelik sal van die ouens op die forum dan weer praat oor interesante goed.  innocent

AKA Rowwerot
R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #199 on: June 04, 2009, 10:47:33 AM »

The following is the winning entry in an annual contest at Texas A&M University, calling for the most appropriate definition of a contemporary term: This year's term was Political Correctness.

The winner wrote:

"Political correctness is a doctrine, fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end"

AKA Rowwerot
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19   Go Up
Print
Jump to: