Viking
|
|
« Reply #120 on: March 06, 2009, 09:18:33 AM » |
|
Week het lekker gevlieg, nou le 'n naweek met lekker rugby voor. Paar vriende kom more DIE game kyk en ek sien uit na die naweek. Sal so draatjie met die bike ook iewers ninpas.
|
|
|
|
All men die but not all men live.
|
|
|
Viking
|
|
« Reply #121 on: March 18, 2009, 07:25:38 PM » |
|
Fourie ek sien ons is alleen hier, wanneer kom jy Laeveld toe? Ek kan dalk daar by Marloth 'n draai kom maak net om seker te maak of die bier koud is.
|
|
« Last Edit: March 18, 2009, 08:02:57 PM by Viking »
|
|
|
|
|
Fourie
Moderator
Town Crier
Die Aapmens ......
|
|
« Reply #122 on: March 18, 2009, 07:56:00 PM » |
|
Ons ry saterdag die 28 ste Maart to vrydag die 3 de April. Jy is meer as welkom.
|
|
|
|
Ek is bly ek is nie 'n Stormer ondersteuner nie
|
|
|
stompie
|
|
« Reply #123 on: March 19, 2009, 02:33:11 AM » |
|
Ja hier in Australie is dit ook die ene rugby.....al is daar ligte aardbewings in Melbourne.....die Aussies skree vir hulle self en al die boertjies skree vir die Suid - Afrikaners.....en niemand veg met niemand en hulle los die skeidsregters uit..... Groetnis Stompie
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #124 on: March 19, 2009, 09:23:35 AM » |
|
Ons is uit op die House Hunting. Ons het 'n baie lekker huis gekry in Wildernis maar dis 20km van George af. Dis darem bitter wyd vir elke dag se ry. Ons sal oggend moet inry en vanaand eers weer uit. Ek sal op kantoor moet sit van 7:30 tot 5:00 Wie hier commute almal? Is dit siels dodend en het julle raad / voorstelle?
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
JC
|
|
« Reply #125 on: March 19, 2009, 09:45:45 AM » |
|
Wildernis en George is dan sommer bymekaar! Daar is ook nie eens verkeer om van te praat nie en dit is net 15min se ry. Klink vir my asof jy lekker bederf is met jou huidige situasie. Meer ernstig - mens raak vinnig gewoond daaraan en jy sal maar die voor- en nadele moet opweeg teenoor mekaar. Ek ry elke dag 40km werk toe en weer vanmiddag 40km terug. Ek doen dit omdat ek nie kans sien om in die stad te bly nie. Gelukkig is dit darem op 'n roete waar verkeer nie regtig pla nie.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #126 on: March 19, 2009, 11:02:38 AM » |
|
Ja ek is seker bederf. Als is mos maar relatief gaan mos maar oor perspektief. Die ding is afstand gewys gaan ek slegter daaraan toe wees as nou. Huis gewys sal ons dubbel beter af wees.
Wat my bietjie pla is daai pad. Baie ongelukke en so.
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #127 on: March 19, 2009, 11:51:22 AM » |
|
My raad sal wees om eerder dubbel die afstand op 'n stil pad te ry as helfte die afstand op 'n besige pad.
Ek pes verkeer, ongemanierde padvarke en onverskillige bestuurders. Ongelukkig kan jy maar die wereld se veiligste bestuurder wees, maar jy het geen beheer oor die ander bestuurders nie.
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #128 on: March 19, 2009, 02:44:18 PM » |
|
Probleem opgelos. Ons het 'n nog beter huis gekry sommer hier in George Nou kan ons nie wag om te trek nie.
|
|
|
|
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #129 on: March 19, 2009, 03:40:59 PM » |
|
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
R-O-V-Rat
|
|
« Reply #130 on: March 19, 2009, 04:14:08 PM » |
|
Vat jou goed en trek Ferrera, vat jou goed en trek!!!!!!
|
|
|
|
AKA Rowwerot
|
|
|
Viking
|
|
« Reply #131 on: March 19, 2009, 08:04:12 PM » |
|
TR wat is jy so aan huis soek. Huur jy tans want op die foto's lyk daai huis van jou nie sleg nie. Hoop nie ek is nou te nuuskierig of voorbarig nie.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #132 on: March 19, 2009, 08:14:29 PM » |
|
Ja Viking ons huur. Ons besit wel eiendom maar nie 'n huis nie. Ons is te rusteloos om te koop Ons trek gewoonlik elke jaar, maar by hierdie huis het ons 2 jaar gebly ('n rekord!). Snaaks, want hierdie was nie naastenby ons gunsteling huis nie. As ons in 'n nuwe huis trek dan vat dit net so 8 maande dan begin ons die meubels in die huis rondskuif Dan weet my pa al - een van die dae wil ons weer aan beweeg Wat kan ek se? Variety is the spice of life! Ons dink wel ons sal in die nuwe huis dalk ook 2 jaar bly. Dis 'n baie lekker huis, splinternuut en alles binne is "Top of the Range". Ook BAIE groter as wat ons nou het.
|
|
|
|
|
|
|
buzzlightyear
|
|
« Reply #133 on: March 20, 2009, 10:32:37 AM » |
|
My gevoel: mens wil nie in die platteland bly en dan nog commute nie. Maar ek reken die commute tussen Wildernis en George sal nie te erg wees nie?
Ek is 20km van die werk af, dis 'n 30 min trippie 2 keer per dag op die fiets in spitsverkeer. Ek is nou al baie gewoond daaraan, niks snaaks nie. Om dit egter in 'n kar te doen is sieldodend
Pos 'n paar prentjies man!
|
|
|
|
A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #134 on: March 28, 2009, 09:30:12 AM » |
|
My werk is 7 km van die huis. Op die meeste wat dit 15 minute in die oggend maar middae kan dit tot 40 minute vat, veral as daar 'n probleem is by die Koeberg Wisselaar. Al ken jy die agter paaie, jy meeeste ander mense dit ook om te sien of hulle dalk ook viniger by die huis kan kom.
|
|
|
|
If you sow honesty, you will reap trust
|
|
|
Natuurkind
|
|
« Reply #135 on: March 28, 2009, 11:05:39 AM » |
|
My werkstasie is baie sentraal gelee. Ongeveer 15 meter van die slaapkamer af en 20 meter van die kroeg af!
|
|
|
|
Life is short! Break the rules! Forgive quickly! Kiss slowly! Love truly, laugh uncontrollably And never regret anything That made you smile!
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #136 on: March 28, 2009, 10:10:44 PM » |
|
Nou is ek skoon jaloers.
|
|
|
|
If you sow honesty, you will reap trust
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #137 on: April 16, 2009, 07:33:14 AM » |
|
Ons begin vandag so ligweg trek en dan more oggend in alle erns. Ek kan dus dalk internet-loos wees vir 'n tydjie...
|
|
|
|
|
|
|
JZ
|
|
« Reply #138 on: April 16, 2009, 07:37:07 AM » |
|
Shame hoop jy oorleef sonder die internet. Sterkte met die trek!!!
|
|
|
|
Life is not about finding yourself, it is about creating yourself.
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #139 on: April 16, 2009, 07:38:00 AM » |
|
Ek sal maar so ligweg moet 3G tussendeur.
|
|
|
|
|
|
|
|