Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Lawaaimakerjanfrederik - Chorister Robin (cossypha dichroa)  (Read 11988 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
GRyPH
Sr. Member

Some things can't be done cautiously!

« on: November 05, 2012, 12:39:31 PM »

Het nou al vir n ruk in my tuin n voel gehoor wat baie uniek sing,  dit klink soos n mens wat fluit. Soveel so dat ek die eerste keer wat ek dit hoor die persoon in my erf gaan soek het.

So het ek toe uitgevind dit is hierdie outjie wat so fluit. En gou die kamara gegryp om die fotos te neem en hom te identifiseer.

Hy boots ook ander voels na,  het al gehoor dat hy soos n naguil maak, en maak partykeer n telkom telefoon ook na (die laaste een is nogal irriterend)

White Stripes
Moderator
Sr. Member

« Reply #1 on: November 05, 2012, 03:31:46 PM »

Baie interessant.
buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #2 on: November 05, 2012, 04:01:55 PM »

Ook nog nooit die outjie gesien nie.

A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
GRyPH
Sr. Member

« Reply #3 on: November 05, 2012, 05:06:42 PM »

hier is n habitat kaart wat ek van die internet af gekry het.

Lyk vir my George is die verste suid en verste wes wat hy aangetref word,   dit sal dalk wees hoekom hy vir my half onbekend is?

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #4 on: November 06, 2012, 09:14:35 AM »

Nogal 'n mooi voëltjie.

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Biscuit
Forum Furniture

« Reply #5 on: November 06, 2012, 01:19:39 PM »

Haai Gryph- dis vir my baie interessant van hierdie voeltjie.Volgens sy Engelse naam is die voeltjie `n besonderse fluiter en die outjie wat jy afgeneem het lyk wel na  `n Jan Frederik- maar hier op ons plaas in die Boland het ons hulle dan ook!?- en dit wys nie op die verspreidingskaart van jou nie?

My man het `n spesifieke manier van fluit buitekant die huis- en dan hoor ons die nabootsing uit die bome. Maar ons het nog altyd gedink dis die groter voeltjie, nl. die Kaapse Lyster,waarvan hier sommer baie in die tuin is, wat so maak.Blykbaar doen hulle so`n nabootsing- so is jy seker daardie enetjie by jou in George is nie dalk `n Lyster nie
 Smile
 Scratch

GRyPH
Sr. Member

« Reply #6 on: November 06, 2012, 02:02:53 PM »

Haai Gryph- dis vir my baie interessant van hierdie voeltjie.Volgens sy Engelse naam is die voeltjie `n besonderse fluiter en die outjie wat jy afgeneem het lyk wel na  `n Jan Frederik- maar hier op ons plaas in die Boland het ons hulle dan ook!?- en dit wys nie op die verspreidingskaart van jou nie?

My man het `n spesifieke manier van fluit buitekant die huis- en dan hoor ons die nabootsing uit die bome. Maar ons het nog altyd gedink dis die groter voeltjie, nl. die Kaapse Lyster,waarvan hier sommer baie in die tuin is, wat so maak.Blykbaar doen hulle so`n nabootsing- so is jy seker daardie enetjie by jou in George is nie dalk `n Lyster nie
 Smile
 Scratch

Ja hulle boots maklik na,  ek het ook al vir hulle n deuntjie gefluit, en na so 5 kere, begin hulle hom stadig optel en terug fluit.
Nee ek is 100% seker van die identifikasie.  Wink 
Hulle lyk baie na aan die lysters, maar die lyster is soos jy se bietjie groter as die Janfrederik

Ons het ook die Olyf lyster hier by ons wat die lyster is wat vir my die naaste aan die outjie lyk. Maar die verskil tussen die twee, veral as hulle saam in my tuin is, is duidelik (hulle sit gereeld naby mekaar in my tuin) .

die onderste fotos het ek op die net gekry.

lawaaimakerjanfrederik

Olyf lyster     

Kaapse kliplyster

Kaapse Berglyster
« Last Edit: November 06, 2012, 02:15:53 PM by GRyPH » Logged

Biscuit
Forum Furniture

« Reply #7 on: November 07, 2012, 10:14:03 AM »

Dis baie mooi goedjies Gryph.

Die JanFredriks kom soms in die kombuis in vir krummeltjies op die vloer- maar hier is baie meer Lysters hier rond.

Smile
 Smile
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: